Slideshow

Created with flickr slideshow.

Σάββατο 16 Νοεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικος δίσκος σερβιρίσματος





Γεια σας φίλες μου… Μετά την αλλαγή της θήκης για χαρτοπετσέτες εδώ, έριξα μια ματιά στο σπίτι και βρήκα τον παρακάτω δίσκο.. Πιστεύω οι περισσότερες από εσάς τον έχετε..Είναι ένα κλασσικό κομμάτι του νοικοκυριού, που η μόδα του, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, πηγαίνει από μητέρα σε κόρη και ούτω καθεξής…  Αυτόν και εάν τον βαρεθήκαμε… Ούτε καν τον χρησιμοποιούσαμε βασικά, εδώ και πολλά χρόνια.. Απλά τον κρατούσαμε σε κάποιο ντουλάπι έπιανε και τον χώρο μας…  Με όλα αυτά λοιπόν στο μυαλό μου, συν το ότι δεν είχαμε χριστουγεννιάτικο δίσκο, δεν ξέρω και το  γιατί, είναι το μόνο από τα είδη κουζίνας που δεν υπάρχει σε αυτή την έκδοση χα!χα! δεν έχασα την ευκαιρία και τον άλλαξα και αυτόν… 

Μια τελευταία φωτογραφία με την παλιά του έκδοση, πάλι για την ανάμνηση..




Η διαδικασία είναι σχεδόν η ίδια με την θήκη. Τον έτριψα και αυτόν με γυαλόχαρτο, καθάρισα την σκόνη, ξαναέτριψα, ξανακαθάρισα με βρεγμένο πανί , πέρασα αστάρι και τέλος, διακόσμησα με το αγαπημένο μου θέμα,που δεν είναι άλλο από τον Άγιο Βασίλη με το στολισμένο έλατο, αστεράκια glitter, πάστα χιονιού , φωτοσκιάσεις με χρυσή πατίνα και τέλος  φινίρισμα με υγρό γυαλί.. Το αποτέλεσμα ‘’ονειρικό’’ ,όπως το επιβάλλουν  άλλωστε και οι ημέρες που έρχονται και θα χρησιμοποιηθεί….


Με την ευκαιρία της σημερινής μου ανάρτησης, να σας δείξω  και έναν δίσκο που είχα κάνει πριν χρόνια , με ανοιξιάτικο μοτίβο…


Δεν έχω φωτογραφία με το πώς ήταν πριν, το μοτίβο του όμως ήταν ίδιο με τον προηγούμενο (ή κάτι παρόμοιο, δεν θυμάμαι ακριβώς), με την μόνη διαφορά ότι αυτός είναι μεταλλικός.. Η διαδικασία που ακολούθησα ήταν η ίδια.
Για μοτίβο είχα επιλέξει ένα από τα αγαπημένα μου φυτά,  τις ορχιδέες..Έκανα κρακελέ ενός συστατικού στις άκρες, φωτοσκίαση pitto rico και χρησιμοποίησα υγρό γυαλί για φινίρισμα…

4 σχόλια :

  1. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΝΙ ΜΟΥ,ΥΠΕΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΙΣΚΟΙ!!!!!
    ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΔΡΟΣΕΡΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Άννα!!!Σε ευχαριστώ πολύ..Πολύ λογική σε βρίσκω στην επιλογή σου!!!Παρακαλώ, εγώ σε ευχαριστώ πολύ...Εύχομαι και σε εσένα καλή συνέχεια στις κατασκευές σου...Είμαι σίγουρη πως έχεις σκεφτεί την αξιοποίηση των λαφύρων σου από το βουνό...Καλό βράδυ σου εύχομαι και ανταποδίδω τα δροσερά φιλάκια, αν και είμαι σίγουρη πως με την θερμοκρασία που έχετε, χρειάζεσαι πιο ζεστα..χα!χα!Και πάλι καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καί οι δύο οι δίσκοι,έγιναν φανταστικοί!!!Ωραία μοτίφ καί υπερόχη δουλειά!!!Κάπου έχω καί εγώ τόν ίδιο δίσκο!!!Μού έδωσες ιδέες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για άλλη μία φορά..Είμαι σίγουρη πως τον έχουν πολλά κορίτσια αυτόν,ανήκει πλέον στα "κλασσικά" κομμάτια...χα!χα!Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν αλλά και που σου έδωσα ιδέα...Ανυπομονώ να την υλοποιήσεις και στον δικό σου και να δούμε την δημιουργία σου....

      Διαγραφή