Slideshow

Created with flickr slideshow.

Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά!!





Καλησπέρα φίλες μου!!
Δεν έχουν τέλος οι χριστουγεννιάτικες κατασκευές...Πάντα λέω αυτό και τέλος, αλλά πάντα όλο και κάτι ακόμη κάνω...χα!χα!Αυτά θα είναι τα τελευταία όμως, περνάνε οι μέρες, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και πρέπει να στολίσουμε  κιόλας και να αξιοποιήσουμε και  τις κατασκευές μας!!!(όσες από αυτές δεν φύγουν για δωράκια)

Θα αρχίσω με το καδράκι με το χιονισμένο και φωτισμένο χωριό...Έχει διακοσμηθεί με ακρυλικά,πάστα χιονιού και διάφανο crystal  gel περιμετρικά..



Συνεχίζω  με αυτή την μπότα (γαλότσα για την ακρίβεια),η οποία απεικονίζει ένα χιονισμένο χωριό..Έχει διακοσμηθεί με πάστα και νιφάδες χιονιού, κρακελέ ενός συστατικού, σπιτάκια χαρτοκοπτικής,χιονισμένα ελατάκια και τέλος, λαμπάκια για να φωτιστεί το χωριό μας, και για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν ένα πρωτότυπο φωτιστικό στο κομοδίνο του δωματίου μας...( το συγκεκριμένο, θα στολίζει το κομοδίνο του αδερφού μου, μιας και είναι το δώρο μου προς αυτόν)




Ακολουθεί μία γυάλα που στο εσωτερικό της, περιέχει και αυτή ένα χιονισμένο χωριό, φτιαγμένο με σπιτάκια χαρτοκοπτικής, έλατα, έναν χαρούμενο χιονάνθρωπο, πάστα χιονιού και τέλος, νιφάδες χιονιού..Η αλήθεια είναι ότι βγήκε λίγο "μεταλλαγμένη" στην φωτογραφία..Είναι η αντίδραση γυαλιού και φλας? τί να πω...Μπορεί να φταίω και εγώ, δεν φημίζομαι κιόλας και για τις φωτογραφικές μου ικανότητες...χα!χα!χα!


Έκανα και ένα ημερολόγιο, έτσι για το κάλο.Το στολίζουν δύο αγαπημένα αγγελάκια, κρακελέ ενός συστατικού και πατίνες χρυσή και καφέ..


Μία καμπανούλα που κατασκευάστηκε από πήλινο γλαστράκι, στολίστηκε με τον αγαπημένο Άι Βασίλη και διάφορες χριστουγεννιάτικες φιγούρες, πάστα χιονιού, πατίνες, κορδελίτσα,κουδουνάκι και έτοιμη...



Τέλος, και να κλείσω για σήμερα φίλες μου, θα σας δείξω ένα κάδρο, το οποίο από πρόπερσι στολίζει την είσοδο του σπιτιού μας και καλωσορίζει τους καλεσμένους μας τις γιορτινές ημέρες...Είναι διακοσμημένο με ένα χριστουγεννιάτικο στεφάνι, κρακελέ ενός συστατικού, χρυσό crystal gel, glitter και τέλος, τί άλλο, λαμπάκια....Όπως καταλάβατε, έχω μια αδυναμία στον φωτισμό, πόσο μάλιστα τις γιορτινές ημέρες!!!
Καλό βράδυ να έχετε....




10 σχόλια :

  1. Τι όμορφα που έγιναν όλα !!!!! Η γαλότσα μου έκλεψε την καρδιά !!!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Νίκη μου!!!Είναι πρωτότυπη όντως..Εύχομαι να αρέσει και στον αδερφό μου!!!Φιλιά...

      Διαγραφή
  2. Τί νά πρωτοθαυμάσω!!!Πανέμορφα όλα!!!!Πολύ φοβερή ιδέα τά φωτάκια στά καδράκια!!Μπράβο σου!!!!Καλημέρα!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Dimi...Λατρεύω τον φωτισμό,κρυφό και μη..Φιλιά....

      Διαγραφή
  3. Όλα πολύ όμορφα αλλά η γαλότσα νομίζω πως κλέβει την παράσταση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κατερίνα!!!Απ'ότι βλέπω, όντως κλέβει την παράσταση!χα!χα!Δεν το περίμενα είναι η αλήθεια..
      Καλό βράδυ να έχεις...

      Διαγραφή
  4. Υπέροχα ολα.η μπότα ξετρελαίνει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Ναι είναι πρωτότυπη και συνδυάζει δημιουργία και ανακύκλωση...

      Διαγραφή