Slideshow

Created with flickr slideshow.

Παρασκευή 6 Δεκεμβρίου 2013

Χριστουγεννιάτικα κηροπήγια!!!



Γεια σας και πάλι..Νόμιζα πως δεν θα προλάβαινα να γράψω σήμερα, αλλά...κάνοντας κάποιος την νύχτα μέρα, όπως μου λένε οι δικοί μου, όλα τα καταφέρνει...χα!χα!χα!
Σήμερα θα σας δείξω κάποια χριστουγεννιάτικα κηροπήγια που έκανα για να στολίσουν γωνίτσες στο σπίτι μας,ή των αγαπημένων μας προσώπων ,κάποια φετινά και κάποια περσινά ή και πιο παλαιά,ποιος θυμάται???
Θα αρχίσω με το αγαπημένο μου, ένα παλαιό βιβλίο, το οποίο έχει διαβαστεί άπειρες φορές, "σκεπάστηκε" με atlacol, ακρυλικό στόκο, "δουλεύτηκε" με κρακελέ ενός συστατικού και του έγινε φωτοσκίαση με πατίνες..


Ο πολυαγαπημένος Άγιος Βασίλης με την λίστα του,το διακόσμησε και μας εύχεται καλά Χριστούγεννα!!Η βάση για το ρεσώ έγινε με σχέδιο αστεριού με πολυμερικό πηλό...

Το επόμενο,επίσης αγαπημένο, είναι μία γυάλα που είχαμε στο σπίτι από τις συνθέσεις που κάνει η μητέρα μου...

Ξεκουράζεται σε πιατάκι, το οποίο έχει στολιστεί με κρακελέ ενός συστατικού..Στο εσωτερικό της κρύβει(ή μάλλον, προσπαθεί να κρύψει!!!)έναν Άγιο Βασίλη πολύ χαρούμενο, τόσο που έκανε αντίδραση με το φλας της μηχανής....χα!χα!Δεν φαίνεται καν το πρόσωπό του...ένα ελατάκι, γκι, κλωναράκι από έλατο, νιφάδες χιονιού, glitter και μια κορδελίτσα κόκκινη, όπως και το κεράκι στην κορυφή...

Εφόσον "έβαλα χέρι" στο ντουλάπι με τα διακοσμητικά αντικείμενα της μητέρας μου, αποφάσισα πως έπρεπε να ασχοληθώ και με της κουζίνας...Ααα!!δικαιοσύνη πάνω απ' όλα..δεν θέλω παράπονα...χα!χα!..
Έτσι λοιπόν, πήρα ένα ποτήρι σαμπάνιας, το ακούμπησα σε ένα πιατάκι να ξεκουράζεται και αυτό, το "γέμισα" με αποξηραμένο πορτοκάλι, κανέλες, πρασινάδα(μου διαφεύγει το όνομα), νιφάδες χιονιού, χιονισμένο κουκουνάρι...αυτό το περίεργο που φαίνεται, είναι κουκουνάρι φίλες μου...βέβαια, πρέπει να έχει πολύ φαντασία κάποιος, έτσι ώστε να το καταλάβει, βλέποντας το στην φωτογραφία....κόκκινη κορδελίτσα και κεράκι και αυτό και έτοιμο...


Ακολουθούν δύο ποτήρια του κρασιού, διακοσμημένα με crystal gel..Το ένα σε χρυσή απόχρωση και το άλλο σε κόκκινη μεταλλική...Πιστεύω αυτό το υλικό δεν θέλει κάτι παραπάνω για διακόσμηση..δίνει από μόνο του ομορφιά και λάμψη...



Τέλος, ένα ποτήρι μπύρας, διακοσμημένο με κρακελέ ενός συστατικού και φωτοσκίαση με πατίνα...Οι χρήσεις του πολλές(δεν το έκανα τώρα αυτό)....Πότε το χρησιμοποιούμε για ανθοδοχείο με λίγα λουλούδια, πότε για βάση κεριού, φέτος όμως, σκέφτηκα να συνδυάσω και τις δύο προηγούμενες χρήσεις...Έβαλα κρυφό φωτισμό μέσα του(τόσο που ούτε καν φαίνεται, όπως βλέπετε..χα!χα!χα!) και στην κορυφή του, έβαλα ένα γιορτινό λουλούδι, του οποίου το πραγματικό του όνομα μου διαφεύγει αυτή την στιγμή, θα το πω αλεξανδρινό... κάτι έχω πάθει σήμερα με τα ονόματα των φυτών...


Αυτά για σήμερα φίλες μου...Ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας...Πιθανόν να τα πούμε πάλι αύριο...Καλό σας βράδυ...

4 σχόλια :

  1. Πανέμορφα όλα!!!!Ξεχώρισα τό βιβλίο ρεσώ!!!!Πρωτότυπο σαν ιδέα καί πολύ όμορφο φτιαγμένο!!Καλό βράδυ!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Καλό σου βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο....

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφα όλα αλλά το βιβλίο μου έκλεψε την καρδιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή