Slideshow

Created with flickr slideshow.

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2014

Εικόνα Αγίων σε φλούδα δέντρου

Καλησπέρα σας φίλες μου!!!
Εύχομαι σε όλους καλό μήνα με μόνο ευχάριστες στιγμές...
Σήμερα, θα σας δείξω μία εικόνα που έκανα με τον Άγιο Ραφαήλ, Νικόλαο και την Αγία Ειρήνη, που μου ζήτησε η αγαπημένη μου θεία Ρένα από την Σύρο...
Πάντα οι οικογενειακές μας βόλτες στο δάσος, καταλήγουν να γίνονται βόλτες προς αναζήτηση υλικών της φύσης, η οποία είναι γεμάτη από ομορφιές και υλικά μοναδικά....
Σε μία από αυτές τις βόλτες λοιπόν, βρήκαμε αυτή την φλούδα από έλατο...Δεν χάσαμε την ευκαιρία και την αποθηκεύσαμε...Σίγουρα λέμε στην πορεία θα αξιοποιηθεί καταλλήλως....όπως και έγινε....
Εφόσον λοιπόν την έτριψα πολύ καλά και τόνισα τα σχέδια που είχε από μόνη της στο τελείωμά της, κόλλησα την εικόνα, την οποία προηγουμένως  είχα κάψει τριγύρω...Στη συνέχεια πέρασα όλη την φλούδα με κάσια,και  την μπροστινή και την πίσω πλευρά ...Στο τέλος και εφόσον στέγνωσε πέρασα αρκετές στρώσεις βερνίκι νεφτιού....


7 σχόλια :

  1. Εγινε πολύ όμορφο!!!!!!!!!!!
    Φιλιά!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλως ήρθες στην μπλογκογειτονιά! Πολύ όμορφες κατασκευές! Μου έδωσες ιδέα!Πρόσφατα έφτιαξα και εγώ εικόνες σε κεραμίδι και κορμούς δέντρων αλλά δεν είχα σκεφτεί κάτι τέτοιο! Καλώς σε βρίσκω1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Gina!!!Καλώς ήρθες!!!Σε ευχαριστώ πάρα πολύ...Χαίρομαι που πήρες ιδέες....Περιμένω να δω έργα σου...
      Καλή εβδομάδα να έχεις...

      Διαγραφή
  3. Φανταστικό αποτέλεσμα! Ένα υπέροχο έργο τέχνης! Φιλάκια πολλά χρυσοχέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Marie μου....Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Χαίρομαι που σου άρεσε...
      Καλή εβδομάδα να έχεις...
      Φιλιά πολλά...

      Διαγραφή
  4. The information you have on this blog Monster Muscle X is so good that I wouldn't mind paying to be able to access it. But could you please do something about the spam here. It prevents me from asking questions about the subject. Greatesource, anyway. Shouldn't be complaining I guess. For more ==== >>>>>> http://guidemesupplements.com/monster-muscle-x/

    ΑπάντησηΔιαγραφή